Search
en-USsl-SI
 

Urbani izziv Leto 2021, št. 12, april 2021 : 71-77

 

 

Avtor

Aleksandra Korpič

aleksandra.korpic97@gmail.com

Sandi Vaupotič

sandi.vaupotic@gmail.com

Nejc Gonza

nejc.gonza@gmail.com

 

Naslov članka

Arhitektura "pop-up" za nakupovanje na daljavo

 

Povzetek

Pojem »pop-up« v osnovni definiciji pomeni pojaviti oz. zgoditi se nenadoma ali nepričakovano. Ko ga povežemo z arhitekturo, dobimo arhitekturo, ki se v prostoru pojavi nenadoma in nepričakovano, kot odgovor na trenutno stanje in potrebe. Arhitekti lahko s pomočjo intervencij vplivamo na vedênje družbe v času takih razmer. Koncept, ki smo ga razvili, temelji na tehnologiji drive-in in smo ga za uporabo v času epidemije virusnega obolenja nadgradi tako, da pomaga preprečevati širjenje virusa brez začasnega zaprtja trgovin, lekarn, restavracij ipd. Učinki predlagane rešitve se ne kažejo le v zmanjšanju možnosti širjenja virusa, ampak tudi v zmanjšanem številu zaposlenih na čakanju oz. tistih, ki so izgubili delo zaradi epidemije. Vsak poslovni prostor postane zaprta enota, v kateri je interakcija dovoljena le zaposlenim, ki so ustrezno testirani, širša javnost pa izdelke prevzema brez neposrednih stikov.

 

Ključne besede

arhitektura v izrednih razmerah, arhitektura pop-up, epidemija, naroči in prevzemi

 

 

 

UREDNIŠTVO

Urbanistični inštitut RS
Urbani izziv - uredništvo
Trnovski pristan 2, 1000 Ljubljana

  + 386 (0)1 420 13 10
  urbani.izziv@uirs.si

ISSN

Tiskana izdaja: 0353-6483
Spletna izdaja: 1855-8399

INDEKS

GOOGLE SCHOLAR
h5-index: 12
h5-median: 17
INDEX COPERNICUS
ICV 2018: 121,25
CLARIVATE ANALYTICS
Indeksirano v ESCI


SCOPUS ELSEVIER

SCImago Journal & Country Rank

1.2
2020CiteScore
 
84th percentile
Powered by  Scopus

SNIP (2020): 0,48
CiteScoreTracker (2021): 1,5

Copyright 2021 by UIRS
Back To Top