Urbani izziv Leto 2013, št. 3, september 2013
: 3-12
(Članki)
Avtor
Andrej POMPE
Formitas, d. o. o., Ljubljana, Slovenija
andrej.pompe@brand-business-school.com
Naslov članka
Stične točke kriterijev urbanizma in znamčenja – nova priložnost upravljanja mest
Povzetek
Interaktivnost, multidisciplinarnost, sinergija in soodvisnost so pojmi, ki se nedvoumno vpletajo v upravljanje vsakega odgovornega mesta in njegovih voditeljev. Znotraj disciplin, ki pomembno vplivajo na edinstvenost in konkurenčnost nekega mesta, ima urbanizem zelo pomembno vlogo. Nobeno od mest, ki so uspešna v konkurenčnem prostoru, ne bi bilo pomembna in močna mestna znamka, če ne bi bilo prepoznavnih, edinstvenih in značilnih elementov urbanizma, ki delajo mesta unikatna. V pričujočem članku želim pokazati (hipoteza), da urbanizem s kvalitativnimi rešitvami sooblikuje znamko mesta in da se ti kriteriji skladajo s kvalitativnimi kriteriji tržne znamke.
Ključne besede
znamka, znamka mesta, urbanizem, kvalitativni kriteriji urbanizma, kvalitativni kriteriji znamke, položaj znamke