Urbani izziv Leto 35, št. 1, junij 2024
: 64-76
(Članki)
UDK: 711.45:659.126
doi: 10.5379/urbani-izziv-2024-35-01-05
Avtor
Giovana Goretti Feijó Almeida
CiTUR, Politehnična univerza v Leirii, Portugalska
goretti.giovana@gmail.com
Pedro Porfírio Coutinho Guimarães
Center za geografske raziskave, Inštitut za geografijo in prostorsko načrtovanje, Univerza v Lizboni, in Terra Associated Laboratory, Portugalska
pedroguimaraes@campus.ul.pt
Edson Modesto de Araújo Júnior
Zvezna univerza v Rondônii (UNIR), Rondônia, Brazilija
modesto@unir.br
Denis Alcides Rezende
Papeška katoliška univerza v Parani – PUCPR, Curitiba, Paraná, Brazilija
denis.rezende@pucpr.br
Naslov članka
Območja izboljšanega poslovanja in njihov vpliv na teritorialne blagovne znamke: študije primera
Povzetek
Številna mesta po svetu svoja središča upravljajo z uporabo območij izboljšanega poslovanja. Avtorji so v članku analizirali vpliv teh območij na teritorialne blagovne
znamke mest. S študijami primera so na podlagi matrike teritorialne blagovne znamke v okviru regionalnega
razvoja kvalitativno analizirali izbrana območja izboljša
nega poslovanja. Njihovi izsledki so potrdili, da imajo ta
območja v regionalnem razvoju vlogo vsestranskih teritorialnih blagovnih znamk in vplivajo na strateške razprave
ter lokalni, regionalni in mednarodni ugled mesta. Raziskava je pokazala, da območja izboljšanega poslovanja
pomembno krepijo blagovno znamko svojih mest, za kar
prejemajo podporo na različnih ravneh. Poleg tega je razkrila, da imajo ta območja ključno vlogo v političnih in
kulturnih razpravah, ki so del procesov mestnega in regionalnega razvoja.
Ključne besede
območja izboljšanega poslovanja, teritorialna blagovna znamka, upravljanje mestnih območij, mestni in regionalni razvoj, prenova mest