Urbani izziv Leto 17, št. 1–2, december 2006
                : 119–125
             
                 (Odzivi)
                 doi: 10.5379/urbani-izziv-2006-17-01-02-015
             
 
                 
             
              
             Avtor
                Maja SIMONETI
                     Ljubljanski urbanistični zavod, Ljubljana, Slovenija 
                     maja.simoneti@luz.si
              
             Naslov članka
             Izobraževanje za sodelovanje: urejanje prostora mora v šolo! 
              
                 Povzetek
                 Prispevek izhaja iz teze, da je prostorsko načrtovanje odvisno od poznavanja potreb in značilnosti uporabnikov, in zato sta vključevanje uporabnikov v načrtovalsko prakso in sprejemanje odločitev o razvoju v prostoru pričakovani razvojni fazi. Teza je podprta z opisom značilnosti prejšnje načrtovalske prakse v razvitem svetu, primerjalni oris značilnosti prejšnje slovenske prakse pa je uporabljen za opis razmer, ki obvladujejo sodelovanje udeleženih v domači načrtovalski praksi. Sodelovanju kot načinu aktivnega vključevanja udeleženih v zgodnje faze načrtovanja in sprejemanja odločitev besedilo pripisuje pozitivne učinke in ga opredeli kot način dela in življenja v prihodnosti. Prispevek povezuje potrebe po znanju, ki jih čutijo prostorski načrtovalci, s pozivi k izobraževanju za trajnostni razvoj in predstavi nekatere pobude in možnosti za učenje o urejanju prostora v šoli.
                  
                 Ključne besede
                 izobraževanje, prostorsko načrtovanje, sodelovanje, urejanje prostora
                  
                 Viri in literatura